Az áruk visszaküldése

Nem tudja, hogyan küldje vissza az ékszereket?

Tudunk segíteni.

 

Az ékszert megfelelően helyezze az eredeti csomagolásba (ékszerdoboz), ha szennyezett vagy más módon sérült darabot kap (pl. összegabalyodott lánc, sérült fülbevaló, stb.), jogosultak vagyunk visszaküldési díjat felszámítani.
.

Az ékszer gondosan be van csomagolva, hogy szállítás közben ne sérüljön meg. Nem vállalunk felelősséget a termékek szállítás közbeni sérüléséért vagy elvesztéséért.
Az ékszerhez kérjük mellékelni a kitöltött letöltési űrlapot.
Ha nem tudja kinyomtatni a nyomtatványt, kérjük, írja be papírra a vonatkozó adatokat: rendelési számot (csak így tudjuk kérését a megrendeléssel párosítani), a visszaküldés okát, vagy számlaszámot, amelyre visszautaljuk a pénzt.
Figyelem: Az ilyen típusú terméket a kézhezvételtől számított 14 napon belül nem lehet visszaküldeni, és csak a higiéniai plomba feltörése esetén küldhető vissza. És ennek higiéniai okai vannak. A vásárló alkalmazhatta a piercinget, vérrel vagy más testnedvekkel szennyezve az ékszert, amely betegség átvitelének kockázatát jelentheti. Ha a higiéniai plomba nem sérült, az ilyen típusú terméket az átvételtől számított 14 napon belül indoklás nélkül visszaküldheti. Köszönöm a megértésed. Kivételt, amikor a megkötött szerződéstől nem lehet elállni, a Ptk. 1837. §-a állapítja meg. E rendelkezés g) pontja kimondja, hogy a fogyasztó által a csomagolásból kivett, zárt csomagolású áru szállítására vonatkozó szerződéstől nem lehet elállni, és azt higiéniai okokból visszaküldeni nem lehetséges.

 

Mi az a higiéniai tömítés?

Ez garancia minden ügyfelünk számára, hogy minden ékszerünk új, és korábban nem hordták vagy nem tesztelték piercingben, és így nem szennyezhette be az ékszert vérrel vagy más testnedvekkel, amelyek betegségek átadásának kockázatát jelenthetik.

Ha ez a plomba megsérül, azt a továbbiakban nem tudjuk garantálni vásárlóinknak, és higiéniai okokból az árut a továbbiakban nem áll módunkban kínálni.

 

Nem kell attól tartanod, hogy úgysem látod az ékszert. A tökéletesen átlátszó celofán zacskón lévő higiéniai pecsét kicsi, és a táska tetején található, így az ékszer továbbra is teljesen látható. Amennyiben a kicsomagolás után azt tapasztalja, hogy valami nem stimmel az ékszerrel és az eltört, természetesen joga van reklamálni a termékkel kapcsolatban a szokásos módon.

Három szállítási lehetőség:
Futár (gyűjtő)  (GLS, DPD) jön az áruért - ha ezt választottad, akkor átirányítanak a fizetési átjáróhoz, ahol előre fizethetsz bankkártyával. A futár a szállítási címkét a csomagra ragasztja.
Az árut a fuvarozó kirendeltségébe viszed (GLS, PPL csomagház vagy Zásilkovna) - GLS/PPL esetén e-mailben kapsz egy szállítási címkét, amit kinyomtathatsz és felragaszthatsz a csomagra. Csomagbolt esetén vagy az e-mailben hozzánk érkező számlába írja be a kódot, vagy az e-mailben kapott szállítási címkét ragassza a csomagra. Postai visszaküldés esetén a visszaküldött összegből 1600 Ft szállítási költség kerül levonásra.
A szállításról te magad gondoskodsz
Az űrlap elküldése után visszaigazoló e-mailt kap.

 

Ha nem kívánja kitölteni az online űrlapot, és ezért nem a kínált szolgáltatót választja.
Kérjük, hogy a küldeményt ajánlott levélben küldje el részünkre Cseh Postán keresztül az alábbi címre.

 

Katade s.r.o

Jiráskova 2057

755 01 Vsetín

Cseh Köztársaság

 

 

Kérjük, ajánlott levélben küldje el a csomagokat, lehetőleg Cseh Postával, ne más fuvarozókkal. Ez különösen vonatkozik a Zásilkovna fuvarozóra, aki a címre kézbesít. Ebben az esetben, ha a futár nem ér minket, nem kötelesek a csomagok átvételi pontjára menni. A tárolási idő lejárta után a csomagot visszaküldjük Önnek. Köszönöm a megértésed.

 

Kérjük, ne küldjön utánvéttel. Az ilyen küldeményeket elutasítjuk és visszaküldjük a feladónak.
Az árukat a kézhezvétel után ellenőrizzük. Ha az áru rendben van, az összeget visszautaljuk az űrlapon megadott számlára.
Ha kétségei vannak, forduljon hozzánk a +420 774 408 580 telefonszámon, szívesen segítünk.

 

Ha a vevő úgy dönt, hogy a törvényben meghatározott 14 napos határidőn belül visszaküldi az árut, akkor a Polgári Törvénykönyv (1820. §, 1 g. pont) szerint. a szállítási költség a feladót terheli.
A szerződéstől való elállás törvényes 14 napos határideje 14 naptári napig tart, és az áru fogyasztó általi kézhezvételétől számított következő naptári napon kezdődik.
Az áru visszaküldésének jogszabályi határidejének betartása szempontjából az elállás feladásának időpontja a meghatározó. A szerződéstől való elállás törvényes határideje akkor tekinthető teljesítettnek, ha az áru átvételétől számított 14 napon belül elküldi az eladónak a szerződéstől való elállási nyilatkozatát. Ilyenkor fontos, hogy az árut az elállási nyilatkozat eladónak történő elküldését követő 14 napon belül visszajuttassa az eladóhoz. Ezt követően az eladó legkésőbb a visszaküldött áru kézhezvételétől számított 14 napon belül visszaküldi a pénzt a fogyasztónak.
Ha a visszaküldési határidő hétvégén vagy munkaszüneti napon ér véget, a 14 napos jogszabályi visszaküldési határidő utolsó napjának a következő munkanapot kell tekinteni, nem elegendő ezen a napon az árut feladni.

Szerződéselállási űrlap

 

 
Grafický návrh vytvořil a nakódoval Shoptak.cz